دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

چگونه سیگار را ترک کنیم؟؟ حتما بخوانید !!

ترک سیگار از ترک مواد مخدر سنتی هم سخت تر است. اما کارشناس مواد غذایی توصیه هایی برای ترک سیگار دارد.

به گفته او کشمش، انجیر خشک و بادام تمایل به سیگار را کم کرده، در نتیجه ترک سیگار را راحت تر می کند. زارع به پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفته است: ”سیگاری ها کشمش ، انجیر خشک و بادام بخورند. این مواد غذایی به راحتی قلیایی بودن بدن را افزایش می دهند، بنابراین تمایل به سیگار را کم کرده، در نتیجه ترک سیگار را راحت تر خواهند کرد. ”

او همچنین گفت: “سیگاری ها اگر از آدامس های حاوی نیکوتین که مخصوص ترک سیگار است، استفاده می کنند، مواد اسیدی را (موادی که محیط بدن را اسیدی می کند) مصرف نکنند، زیرا خاصیت خنثی کننده خواهند داشت. مواد اسیدی شامل: انواع نوشابه ( کوکاکولا، قهوه، آبمیوه و ماءالشعیر )، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، بادام زمینی، حبوبات است. حداقل ۱۵ دقیقه قبل از مصرف این آدامس ها، از خوردن مواد اسیدی خودداری شود.”

زارع با اشاره به مصرف سبزی های برگ سبز تیره در سیگار ی ها گفت: “سبزی های برگ سبز تیره از مهم ترین و مناسب ترین منابع تغذیه ای برای جلوگیری از سرطان به شمار می آیند بنابراین از خوردن برگ های سبز تیره مانند کاهو به دلیل خشن بودن، صرف نظر نکنید، زیرا حاوی مواد مغذی بی شماری نسبت به برگ های سبز روشن هستند.”

نکته ی جالب در جدایی نادر از سیمین که تاکنون ندیده اید + عکس

جدایی نادر از سیمین در حالی در استرالیا و برخی کشورهای آسیایی در حال اکران است و البته اصغر فرهادی کارگردانش به عنوان نخستین برنده ایرانی جایزه اسکار جزو صد کاندیدای شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ از منظر مجله تایم قرار گرفته که برخی رسانه ها یکی از ظرافت های نادیده فیلم فرهادی که از دید منتقدان نیز به دور مانده بود را منتشر کردند تا از چند لایه بودن این فیلم و عمق نگاه فرهادی در ساخت آثارش که یادآور سه گانه سازی «آبی، قرمز، سفید» کیشکلوفسکی است، پرده برداشته شود.

 به گزارش بازتاب در تیتراژ ابتدایی فیلم “جدایی نادر از سیمین” علاوه بر شناسنامه های نادر و سیمین به عنوان شخصیت های اصلی فیلم، شناسنامه های مژده و مرتضی دو شخصیت اصلی فیلم دیگر فرهادی یعنی “چهارشنبه سوری” نیز به صورتی که در دستگاه کپی قرار گرفته، دیده می شود!

 چهارشنبه سوری که در آن ترانه علی دوستی در نقش کارگر خانه ای بازی می کرد که هدیه تهرانی و حمید فرخ نژاد نقش زن و شوهر را در آن خانه ایفا می کردند و در این شرایط فرخ نژاد در حال خیانت به هدیه تهرانی و همراهی با یکی از زنان همسایه بود که در انتها، ترانه علی دوستی با دروغی که می گوید، حمید فرخ نژاد را از کمند هدیه تهرانی می رهاند و اجازه نمی دهد رابطه فرخ نژاد با زن همسایه علنی شود.

 این نکته زیبا و ظریف می تواند اشاره ای باشد به سرانجام آن ها یعنی طلاق! ظرافت و خلاقیت فرهادی در اینجا به اوج خود رسیده است.

جدایی نادر از سیمین در حالی در استرالیا و برخی کشورهای آسیایی در حال اکران است و البته اصغر فرهادی کارگردانش به عنوان نخستین برنده ایرانی جایزه اسکار جزو صد کاندیدای شخصیت برتر سال ۲۰۱۲ از منظر مجله تایم قرار گرفته

نکته جالب در جدایی نادر از سیمین که تاکنون ندیده اید+تصویر

ادامه مطلب ...

محسن قهرمانی دو ماه محروم شد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در پی اتفاقات اخیرداوری اطلاعیه‌ای صادر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجا که قوانین و مقررات بازی فوتبال وظایف و مسئولیت‌های هر یک از آحاد فوتبال را مشخص کرده و بر تفکیک وظایف آنان تاکید کرده است و هر فرد شاغل در فوتبال موظف است فقط به وظیفه خود عمل کرده و از دخالت در وظایف سایر کارگزاران و مسئولین فوتبال خودداری کند.

علی‌رغم این، متاسفانه دربازی داماش و ملوان انزلی از هفته بیست وششم لیگ برتر که به قضاوت آقای محسن قهرمانی برگزار شد مشاهده شد که داور بازی فراتر از وظایف قانونی‌اش وارد حوزه مسایل انضباطی شده و در حالی که خطای انجام شده را به خوبی مشاهده می‌کند اعلام می‌دارد تا تماشاگران فحاشی می‌کنند خطا نمی‌گیرم و این در حالی است که قانونگذار رسیدگی به فحاشی و اهانت را از مصادیق وظایف کمیته انضباطی می‌داند.

کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبل معتقد است حتی اگر کمیته انضباطی در پاره‌ای از تصمیم گیری‌ها سرعت عمل لازم را به خرج نداده است و یا رای صادره خفیف بوده است، اما داوران حق ندارند که خود را به جای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال گذاشته و راسا به تنبیه متخلفان بپردازند، از این رو کمیته داوران ضمن تذکر لازم به کلیه داوران برای رعایت قوانین و مقررات، بدینوسیله آقای محسن قهرمانی داور بازی داماش و ملوان را به مدت دو ماه و تا پایان لیگ برتر از قضاوت در کلیه مسابقات فوتبال داخلی محروم می‌کند.

شایان ذکر است کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پس از رویت گزارش ناظر داوری و همچنین بازبینی فیلم مسابقات هفته ۲۹ لیگ برتر با گروه داوری بازی‌هایی که اشتباهات تاثیرگذاری در قضاوتشان بوده است طبق روال جاری و آیین نامه کمیته داوران برخورد لازم انضباطی را به عمل خواهد آورد.

اس ام اس های جدید دلتنگی و عاشقانه فروردین ۹۱ جدید جدید !!

می گریم در اشکهایم تو را میبینم اشک هایم را پاک میکنم تا کسی تو را نبیند . . . این روزها برای تنها شدن ، کافیست صادق باشی …

.

.

.

کی گفته مرد گریه نمیکنه…اتفاقاً بعضی وقتا این قده غم داری که فقط باید مرد باشی تا بتونی گریه کنی

.

.

.

گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه …

.

.

.

آدم ها می آیند، زندگی می کنند، میمیرند و میروند … اما فاجعه ی زندگی تو آن هنگام آغاز میشود که آدمی میرود اما نمیمیرد؛ میماند و نبودنش در بودن تو چنان ته نشین میشود که تو میمیری درحالی که زنده ای …

.

.

.

گفتم غم تو دارم چیزی نگفت و بگذشت. حافظ خوشا به حالت یار تو نگذشت و: گفتا غمت سر آید

. . . دلم سفر می خواهد … نه برای رسیدن به جایی … فقط برایِ رفتن …

.

.

.

گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه …

ادامه مطلب ...

نکاتی که باید درباره ریزش مو بدانید !!

دلایل بسیاری برای ریزش مو وجود دارد که با توجه به جنسیت و سن افراد متفاوت است. مطالعات نشان می‌دهد که ریزش ۱۰۰ الی ۱۵۰ عدد مو در روز کاملا طبیعی است. به ‌طور معمول، موی انسان در سه مرحله به نام آناژن، کاتاژن و تلوژن رشد می‌کند.
آناژن، مرحله فعال و مرحله رشد مو و کاتاژن مرحله‌ای است که رشد مو با تعویق مواجه شده و موها شروع به شکستن می‌کنند.
تلوژن نیز مرحله استراحت مو است که در این مرحله موها معمولا می‌ریزند. به‌ طور طبیعی همیشه ۱۰ درصد از موها در محله استراحت قرار دارند.
ادامه مطلب ...