دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

شعری زیبا در وصف شاهین نجفی خواننده مرتد

خانم سحر نحوی شاعره کشورمان تازه ترین سروده خود را به هتاکی اخیر شاهین نجفی اختصاص داده است ... آن کس که موهن به ذوات مقدس است شاهین که نه! قسم یه حقیقت کهکرکس است مهدی بیا که خوانده تو را دشمنی به خواب در غیبت تو شیعه چه تنها و بیکس است * امروز روز غربت ما بچه شیعه هاست روز دروغ بستن بر عاشق خداست دیروز گنبدی ز عداوت فرو شکست امروز نوبت گل مدفون به سامراست * هر جا که نور نیست سیاهیّ و ظلمت است هادی(ع) هدف ز غفلت افراد امّت است توهین او مسلّم و پیداست در دمی کز او به جا تولد و روز شهادتاست * دشمن نشست و دید به لب ها رضا رضاست یا هر چه هست،حرف دو فرزند مرتضی است پنداشت ده امام گذشته است و رفتهاست از یاد آن که در دو جهان هادی الهدی است * هادی! همان که گفت که زندانیت کنند امروز کف زدند که قربانیت کنند با لکه ای ز رنگ نجاست نمی شود آلوده ،بحر روشن طوفانیت کنند.

خواننده مرتد به اسم شاهین نجفی تحت سلطه اندیشه‌های صهیونیستی است

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، کانون ادبی فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بیانیه ای در واکنش به اهانت خواننده هتاک به به ساحت مقدسامام هادی(ع) ، ضمن عرض تسلیت به امام زمان (ارواحنا له الفداء) و ملت شریف ایران نهایت انزجار خود را از این اتفاق تلخ ابراز داشت. در این بیانیه آمده است: «انجمن ادبی شعر و ادب پایتخت خشم خود را از عمل ننگین و غیر هنریشاهین نجفی مرتد اعلام کرده و اقدام او را تنها بیانیه احمقانه یکاندیشه شیطانی و تحت سلطه صهیونیسم و اهدافی از پیش تعیین شده می داند که با حکم مقتدرانه مراجع اسلامی به ورطه مذلت کشانده شد». در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دیگرانی که در ذهن چنین افکاری را می پرورانند بدانند مقدسات یک جامعه چیزی نیست که بتوانند آن را به سادگی به سخره بگیرند و نام اندیشه آزاد و روشن بر آن بگذارند. از دیگر سو اعتقادات و دین و مذهب و ائمه تابو نیست که با اقدام خود را تابو شکنی بدانند. صابر ساده، دبیر کانون شعر پایتخت در ادامه ضمن تاکید بر آگاهی مردم نسبت به شناخت اهداف پشت پرده این خواننده آورده است: وی عروسک و آلت دستی بیشتر نیست. بیچاره چنین افرادی که سر سپردگی خود را به اندیشه های باطل به نهایت میرسانند و خود نمی دانند که چقدردر فاضلاب حماقت فرو رفته اند. ایشان بدانند که مردم ایران آگاه هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند و در برابر چنینافکار و اعمالی با تمام قدرت میایستند و بساط چنین افرادی را با پاسخ های محکم و هنری و اندیشه مند برمی چینند. وی در این بیانیه خاطر نشان کرده است انجمن ادبی شعر و ادبپایتخت به عنوان عنصری کوچک که در حیطه ادب و هنر فعالیت می کنند، بر خود وظیفه می داند که انزجار خود را از این عمل هتاکانه اعلام کرده و آن را به شدت محکوم کند. باشد که بدانند اهالی هنر و اندیشه و ادب در برابراین بی هنری ها و نادانی ها و بیادبی ها می ایستند تا هر نادانی خود را صاحب تفکر نداند و ای کاش این بار از جهل مرکب خود خارج شوند.

دقیقا به چی میگن فست!؟ فود کباب یا پیتزا!؟ طنز

هر وقت رفتیم کبابی ، کباب سفارش دادیم ، یارو سیخِ آماده رو از یخچال درآورد گذاشت رو منقل ، پنکه رو روشن کرد ، سی ثانیه بعدش کباب رو میز بود! هر وقتم رفتیم پیتزا و ساندویچ بخوریم ، 45 دقیقه بعد از سفارش همچنان منتظر موندیم و هی سالادو نوشابه خوردیم تا غذا برسه! خب پس چرا به دومی میگن :"فست فود"! |: :))

گویش دختران در سالهای متفاوت طنز و خنده دار

گویش دختران در سال 81: عزیزم، عشقم، چرا ناراحتی؟ قربونت برم.. گویش دختران در سال 86:عزیزم، عشقم، چرا ناراحنی؟ قلبونت برم.. گویش دختران در سال 91:عجیجم، عجقم، چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم.. گویش دختران در سال96:دیبیلم،عولوپولو، بیلی بولو نات..

داستان طنز سه مهندس و شهردار , خنده دار

یه روز، شهردار یکی از شهرهای دنیا تصمیم میگیره یه برج زیبا تو شهرشون بسازه. برای این کار از سرتاسر دنیا از سه مهندس(یه مهندس چینی، یه مهندس آمریکایی و یه مهندس ایرانی) میخواد که بیان تا در مورد ساخت برج باهاشون صحبت کنه. مهندس چینی میگه من این برج رو برات میسازم ولی قیمتش میشه 3 میلیون دلار. 1 میلیون هزینه کارگر و تجهیزات، 1.5 میلیون هزینه مواد اولیه و 500 هزار هم دستمزد خودم.... شهردار با مهندس آمریکایی صبحت میکنه. مهندس آمریکایی میگه ساخت برج 5 میلیون هزینهداره؛ 2 میلیون کارگر و تجهیزات، 2 میلیون مواد اولیه و 1میلیون هم خودم میگیرم. شهردار سراغ مهندس ایرانی میاد. مهندس ایرانی میگه ساخت این برج 9 میلیون هزینه برمیداره! شهردار با تعجب میپرسه، چطورممکنه 9 میلیون هزینه داشته باشه؟ مهندس ایرانی میگه، 3 میلیون خودت برمیداری، 3 میلیون من برمیدارم، 3 میلیون هم میدیم به مهندس چینی که برج رو بسازه!!