دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

خبری جدید از قسمت های آخر قهوه تلخ !

آخرین خبر از سریال مهران مدیری، اضافه شدن دو قسمت دیگر به مجموعه است. در عین حال که شکایت یکی از برندگان پراید به دردسر تازه ای بدل شده است.

مجموعه طنز «قهوه تلخ» که قرار بود در ۳۵ قسمت به تصویر درآید، ۳۷ قسمتی شد. عوامل سازنده این سریال تصمیم گرفتند دو قسمت دیگر را قبل از پایان به مجموعه اضافه کنند ولی پایان بندی را به همان شیوه قبلی نگه دارند. این سریال که بعد از شروع دوباره کار، به جای تعقیب یک داستان در هر قسمت داستان هایی را دنبال و به پایان می رساند، تصمیم دارد به موضوعات داستانی اش ۲ قصه مجزای دیگر هم اضافه کند.

تا به حال ۳۳ قسمت این سریال، تصویربرداری شده و تیم «قهوه تلخ» به سکانداری مهران مدیری (که این روزها مشغول بازی در سریال رقیب شبکه نمایش خانگی یعنی «قلب یخی» هم هست) در حال ضبط قسمت ۳۴ هستند و در ادامه قسمت های ۳۴، ۳۵، ۳۶ و ۳۷ را تصویربرداری خواهند کرد.

این مجموعه که اوایل توزیع فروش چشمگیر و منحصر به فردی داشت، کم کم به خاطر برخی مسائل حاشیه ای مدتی از ادامه باز ماند و پس از توقف چند ماهه تولیدش از سر گرفته شد ولی ماجراهای سریال های شبکه نمایش خانگی همچنان ادامه دارد و از آنجا که تا الان تعداد این تولیدات به انگشتان یک دست هم نرسیده خبرها مثل توپ دست رشته بین دو سه کار اصلی این شبکه یعنی «قهوه تلخ» و «قلب یخی» و «ساخت ایران» دست به دست می چرخد.

بعد از ناراضی بودن بازیگران «ساخت ایران» از خروجی نهایی این سریال و همچنین حرف و حدیث هایی که پیش از آغاز فیلمبرداری فصل سوم «قلب یخی» مطرح شده بود، این بار نوبت «قهوه تلخ» است که دچار حاشیه شود. طی یکی دو روز گذشته بولتن نیوز از زیر پا گذاشتن تعهدات سازگان این مجموعه نسبت به اهدای جوایز خبر داد و پیرو آن یک مورد شکایت یکی از برندگان جایزه خودروی پراید که جایزه اش به او تحویل داده نشده (با ذکر نام محفوظ) را منتشر کرد. در متن این شکایت آمده است:

«مدیر کل حراست اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با سلام و عرض احترام
در بهمن ماه سال هشتاد و نه یکی از بازیگران مجموعه فوق با اینجانب تماس برقرار کرد و ضمن اینکه خبر برنده شدن اینجانب در قرعه کشی هفتگی مرحله ۱۴ (مجموعه ۱۴) را دادند و گفتند که شما برنده یک دستگاه پراید شده اید، اعلام کردند که برای مراحل واگذاری جایزه با ما تماس برقرار می کنند. بعد از حدود ۴ ماه در اردیبهشت سال جاری (۹۰) ضمن تماسی از دفتری حوالی چهار راه جهان کودک اعلام کردند که مدارک شناسایی خود را تحویل دهیم که ما هم عمل کردیم. از آن تاریخ (۲/۹۰) تا امروز هیچ تماسی مبنی بر واگذاری جوایز و نحوه آن نشده است. ضمنا کلیه تلفن هایی که از آنها با بنده تماس گرفته شده، برداشته نمی شود و پاسخگو نیستند! از آنجایی که تعداد برندگان خودرو پراید در ۲۵ قسمتی که تاکنون از این مجموعه پخش شده است قریب به ۱۵۰ عدد است از آن مقام محترم درخواست رسیدگی قاطع به این موضوع را دارم.»

اما یکی از عوامل سازنده این مجموعه (همچنان با ذکر نام محفوظ) این شکایت را غیرمنطقی می داند و معتقد است که با توضیحاتی که ارائه می دهند، تا حدودی تبرئه خواهند شد: «اول اینکه در قراردادی که این پروژه با شرکت پخش کننده الوند بسته بود، قرار بود بخشی از جوایز از طریق آنها اهدا شود که انجام نشد. از طرفی توقف در ادامه تولید، این مجموعه را با زیان های مالی روبرو کرد و همانطور که قبلا هم در رسانه ها درج شده بود، آنها برای پرداخت هزینه ها و دستمزد بازیگران هم دچار مشکل شده بودند، ضمن اینکه یکی از انگیزه های سازندگان از ادامه تولید بازگشت سرمایه، ممانعت از ضرر و زیان های بیشتر و البته انجام تعهدات نسبت به بینندگان و برندگان این مجموعه بوده است.

این روزها محصولات شبکه نمایش خانگی با افت شدید فروش روبرو شده اند اما طبق آمار دریافتی قهوه تلخ همچنان فروش بالاتری دارد. سریال قهوه تلخ که در قسمت های اول فروش میانگین بالای ۱ میلیون و دویست هزار نسخه داشت، به عرضه ۷۰۰ هزار رسیده. این در حالی است که سایر تولیدات شبکه نمایش خانگی که قبلا اوج فروش ۷۰۰ هزارت نسخه را تجربه کرده بودند، الان فروشی کمتر از این مقدار را دارند.

از طرف دیگر باید در نظر داشت که حق کپی رایت آنطور که باید محفوظ نگه داشته نمی شود و در شهرستان ها به نسبت تهران با توجه به محدودیت هایی که در خرید تولیدات فرهنگی دارند، کمتر این اقلام در سبد فروش جا خوش می کند.»

با تمام این اوصاف به نظر می رسد شکایت سر جای خود است و توضیحات هم سر جای خود و مجموعه «قهوه تلخ» بعد از مدتی تعطیلی و حاشیه سازی، این بار دوباره درگیر حاشیه شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://box.baysan.ir

سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم !

ازتون دعوت می کنم از لینک باکس بایسان باکس به ادرس www.box.baysan.ir استفاده نمایید تا بازدید شما افزایش یابد
برای شروع اول کدرا در سایتتون قرار بدین بعد لینکتونو ارسال کنید ! !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد