دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

جوک و پیامک فک و فامیل داریم؟

این مطالب صرفا جهت شوخی می باشد می توانید این نوشته ها را برای دوستان و اشنایان خود sms بدید


خواهرم 10 سالشه دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره بهش میگم چته؟؟ میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگیری میکنه!!!

به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟ من که نا امید شدم.
**********************************************************************
******

پسر داییم یه خرگوش خریده اسمشو گذاشته ببعی فک و فامیله داریم؟
*****************************************************************************

فک و فامیله داریم؟
رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش!!
*****************************************************************************

به مامانم میگم تو غذاها از "سیر" هم استفاده کن خیلی فایده داره میکروبها رو می کشه.میگه نه ریسکه میگم چرا میگه اخه میکروب کشه ممکنه تو و داداشت هم بمیرین!!
یعنی من و داداشم میکروبیم!!
مامان دلسوزه من دارم؟؟؟
*****************************************************************************

دارم مسواک میزنم بابابزرگم دندون مصنوعیش رو آورده گذاشته تو جیبه پیرهنم میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:
فک و فامیله داریم؟

*****************************************************************************

خواستگار اومده بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟منم گفتم نه! میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!
*****************************************************************************

داداشم زندگیشو داده یه آیپد خریده اونوقت بابام به آیپدش میگه:پاره آجر!
*****************************************************************************

بعد از مدتها داییم یه میس رو گوشیم انداخت....ذوق مرگ شدم....با کلی احساس بهش زنگ زدم میگم جــــــونم دایی جوووووووون کاری داشتین چه عجب یاد من کردین؟؟ با خونسردی تمام برگشته میگه نه دایی جان دستم خورد اشتباه گرفتم!!
فک و فامیل با محبته من دارم؟؟
*****************************************************************************

سر صبح از خواب بیدار شدم میگم: سلام بابای مهربونم. میگه: سلام گرگ بی طمع نیست باز پول میخوای؟ پولاتو چه کار میکنی؟ نکنه معتاد شدی؟ بدبخت ترک کن؟ بعد 5 دقیقه تیکه انداختن میگه شوخی کردم میخواستم خواب از سرت بپره!
*****************************************************************************

پسر یکی از فامیلامونو ختنه کردن دیروز صبح بانداژشو باز کردن،
از صبح گریه می کنه که من این مدلی نمی خواستم!
*****************************************************************************

به بابام می‌گم پول بده می خوام کتونی بخرم. می‌گه فعلا بذار نتیجه 5+1 معلوم شه :| م.م.ل.ک.ت.ه داریم؟
*****************************************************************************

آقا ما 2بار اون شعر هیچکسو خوندیم مامانم شنید..تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم من:|
*****************************************************************************

دیروز مامان رو بردم خرید دیدم یه پنج دقیقه اس داره قفسه ی شوینده هارو میگرده!رفتم پیشش میگم دنبال چی میگردی؟میگه" رنگین شوی مشکین تاژ "!!!! :| فک و فامیله داریم؟
*****************************************************************************

ساعت 6 دارم از خونه میرم بیرون ،
میگم : 12-11 میام!
بابام میگه :
حالا خودت به درک اون دختره صاحاب نداره ..؟
*****************************************************************************

چرا باباها فکر میکنن شلوار جین بیست تومنه ؟ :|
*****************************************************************************

پسر عموم رفته با دختر خاله‌ش ازدواج کرده. داداشم میگه اینا از کجا همو پیدا کردن؟!!!!!
*****************************************************************************

شب رفتم خوابیدم حال نداشتم دوباره پاشم برم کولر رو خاموش کنم به بابام اس ام اس دادم: بابا کولر رو خاموش کن... جواب داده :شما؟!! :|
*****************************************************************************

از خروپفای بابام فیلم گرفتم نشونش دادم باور کنه شبا خروپف میکنه.
بهم میگه :فتوشاپه! :O
*****************************************************************************

مادرم روزی 10 تا میسکال داره
8تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :/
*****************************************************************************

من اگه یه لباس یا شلوارو یه هفته نپوشم، مامانم به دستمال یا دستگیره تبدیلش میکنه. :|
*****************************************************************************

همسایمون تازه زایمان کرده بود،مامانم رفته عکسامونو از آلبوم در آورده و آلبومو کادوپیچ کرده و رفته داده به زن همسایمون :-o:-o:-o
فرداش همسایمون آلبوم با دو تا عکس آورده به مامانم میگه: این دوتا عکس تو صفحه ی آخر آلبومتون جا مونده بود،مثل اینکه یادتون رفته بود اینارو در بیاری..!!!
مامانم :))))))))))
همسایمون :| :|
ماااا :D :D :D :D
*****************************************************************************

خواهرم واسم اس ام اس داده
ش م خ د........
هرکاری کردم نتونست بخونم،زنگ زدم میگم چی نوشتی؟میگه واقعا متاسفم برات که نتونستی بخونیش نوشتم:شام مهمونیم خونه داداش!!!!!!! :O
فکر کنم باید 37 واحد کلاس رمزنگاری و رمز گشایی واسه ادامه زندگی با خانواده ام پاس کنم:)))
******************************************************************
***********

شیرین خواهرم استاد دانشگاهه،سوال میان ترم طرح کرده واسه دانشجوهاش رفته خوابیده.برادرزاده ی 7 ساله م که اون شب باهاش دعواش شده بود رفته زیر برگه ی سوالا نوشته "شیرین گ.وزو ".خواهر منم که گیج،رفته برگه رو داده به مسئول امتحانات،اونم که از خواهر من گیج تر،سوالا رو تکثیر کرده داده دست شونصد تا دانشجو،دیگه خودتون تصور کنید جلسه ی امتحانو...:|
*****************************************************************************

داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتی تو خونه هستش کنترل تلویزیون هم دست خودش باشه، حتی وقتی پای تلویزیون نیس کنترل رو با خودش مییبره که بقیه، کانال تلویزیون رو عوض نکنن ..
یه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتیم و پیداش نکردیم، آخر سر دیدم داداشم از خواب بیدار شد و اومد نشست پای تلویزیون و کنترل رو از جیبش در آورد ... :|
*****************************************************************************

به مامانم میگم بزرگترین آرزوت چیه؟
میگه:بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم؛حوصلم از این یکنواختی زندگی سر رفت.
فک فامیله ماداریم
*****************************************************************************

کل فامیل می دونن که من تیک دارم دست خودم نیست چشمک می زنم..
وقتی میرم پیش خالم هر یک ربع _نیم ساعت بهم میگه چیه خاله کاری داری؟؟
فک و فامیل داریم؟؟؟؟؟؟؟؟
********************************************************************
*********

بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟ می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم...یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش...رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم....تا یه مدت هر کس منو تو محل می دید نصیحتم می کرد.فک و فامیله داریم؟
*****************************************************************************

با بابام تو یه ماشین بودیم، بعد ۲ نفرخارجی‌ سوار شدن، بابام رفت بپرسه "اهل کجایین؟"
خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت: "mede in ?"
فک و فامیله ما داریم ؟
*****************************************************************************

پسر 15ساله همسایمون سر ظهر تو اوج گرما نشسته وسط حیاط،داره آهنگ تیک تاک (بووو سرده کاپشنم کوووو.... حتی یه پلیورم باشه ممنون...) این و گوش میده
در و همسایس داریم؟؟؟
********************************************************************
*********

چند سال پیش چادر مامانمو سرم کردم و واسه خنده ... یهو مامانم تا منو دید جفت دستاشو رو به آسمون برد و از ته دل خدا رو شکر کرد و گفت خدا رو صد هزاررررر مرتبه شکر که دختر نشدی و گرنه هیچ امام و امام زاده ای هم نمیتونست تو رو شوهر بده با این دماغت !
*****************************************************************************

عمه جونم تازه گیا اومده تو فیس بوک ۳ تا بچه داره تاریخ تولدشا زده ۱۹۸۴،فک و فامیله داریم؟
**********************************************************************
*******

بابام میگه مربی اسپانیا چرا از مسی استفاده نمیکنه؟!؟! فک و فامیله داریم
*****************************************************************************

بابام یه مرغ مینا خریده، نـــره، بهش میگه مرغ سینا :|
*****************************************************************************

یکی از فامیلامون (دختر) یک سال مالزی بود، بعد دو سال رفت کانادا. تنهام زندگی میکنه. واسه تعطیلات برگشته ایران. خواست بره کیش با دوستش، باباش اجازه نداد! گفت نمیذارم تنها بری مسافرت!
*****************************************************************************

بابام دوآتیشه طرفداره آلمانه . منم اسپانیا . داداشم ایتالیا . این وسط مامانم میگه " منم طرفداره فرانسه هستم ! " میگم " از بازی کدوم بازیکنش خوشت میاد ؟! میگه " بازیکناشو خوب نمی شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب می شناسم ! :|
*****************************************************************************

بابا و مامانم با هم قهر بودن، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن. حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم. سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد، برگشتیم خونه :|
*******************************************************************
**********

سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده
5 دقیقه اول خونواده :o
5 دقیقه دوم خونواده :|
1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور ؟
یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم:|
*****************************************************************************

فامیلمون زنگ زده میگه میخوام برنامه ورد و پاور پوینت رو نصب کنم ،
کدوم دکمه رو بزنم !
*****************************************************************************

بابام از مشهد زنگ زده میگه : پسرم تیرکمون کامپوزیت با تیر نظامی نمیخوای ؟
خیلی هم جدی .
ساعتم یک نصفه شبه
*******************************************************************
**********

مامانم به داداشم گفت برو خیارو گوجه و بادمجون بگیر.
داداشم رفت و اومد جای بادمجون پنیر گرفت.
مامانم گفت:چرا پنیر گرفتی؟
داداشم:قلم سوم یادم رفت،گفتم چون کنار خیار و گوجه همیشه پنیرمیخوریم شاید پنیر باشه.
حالا مامانم بدتر از داداشم:کاش حدأقل یاد سالاد میافتادی کاهو میگرفتی :|
*****************************************************************************

اومدم نون خشک اضافیاا رو ببرم بیرون بزارم .
.مامانم: نه این کار و نکنیااااا اینا لازممون میشه ! !
بابام : نه خانوم فعلا آذوقه داریم :!!
:× چه خبره الان ؟!!؟:|جنگه؟!
یعنی میخوام بگم تا این حد :|
*****************************************************************************

خاطرات عموی مادرم :
یه یاکریم توی بالکن خونمون تخم گذاشته بود یه بار که رفته بود غذا بخوره تخمشو برداشتم جاش تخم مرغ گذاشتم وقتی زن و شوهره برگشتن شوهره گیر داد به خانومش که تو به من خیانت کردی و چپ و راستش کرد و بعد ترکش کرد !
آره پسرم همیشه یادت باشه وقتی زن گرفتی خیانت نکنی چون ممکنه یه زندگی از هم بپاچه !
من :||||
*****************************************************************************

سره سفره نشستم دارم با اشتها غذام و کوفت میکنم!
مامانم: اه اه اه ! کمتر بخور خوب ا! شیکمت تا وسط سفره اومده! چاق شدی! از ریخت وقیافه افتادی ! داری میترکی!شیکمو! خیکی! خپل! چاقالو!
مامانم چنان فاز منفی داد از فرداش به مدت سه ماه با رنج ومشقت فراوان رژیم گرفتم،شام نخوردم، هزار نوع قرص خوردم،ورزش کردم دهنم صاف شد وزن کم کردم!
امشب سره سفره در حالی که دارم یه سالاد همراه با ماست کم چرب زهره مار میکنم مامانم یه زره نگام کرده میگه:
- ایمااااااااان! خوب یه لقمه غذا بخور نمیمیری که! نگاه کن ! چقد لاغر شدی! ضعیف شدی! صورتت استخونی شده! از ریخت و قیافه افتادی!
عین این معتادا لاغر مردنی شدنی! دقیقا مثل این عملیا! قرصی! امپولی! نی قلیون! نشکنی؟!!! اه اه اه اه!
من: :-| اخه خداآآآآآآآآآآ !!!!! مامانه داریم؟!!!!!

========================================================

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد