دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

اس ام اس جملات غمگین و عاشقانه

قــول مــی دهــی هوایــم را داشتــه باشــی ؟
خنــده دار است نــه ؟
تو مـــرا هم نــداری ،
چــه برســد به هوایم......


دیگر طاقت رویاهایم تمام شده !

دلم رسیدن می خواهد ...

تمام "امن یجیب"های دلم را


گره زده ام به کلماتت

و روانه ی آسمان کرده ام

من مطمئنم خدا تو را برای دل من نگه میدارد



قاصدک آهسته در گوشم زمزمه کرد:


رفتی تا دلتنگت شود


او نبودت را به قیمت فراموشی فروخته است


خارپشتی شدهام که تیغهایش دنیای امنی برایش ساخته اما حسرت نوازشی عاشقانه تا ابدبر دلش مانده است


سالها طی شده در حسرت دیدار ای یار 
من ندانم که چه سریست که یادت نرود !!!!!



خط قرمز کشیدی به دورعشق من

ورود ممنوع 

کاش تمامی قوانین را

اینگونه رعایت میکردی


کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود ، و آخرین سیاه پوش که مرا فراموش می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم ، جانم را فدایش کنم.


اگــر امیــد بـــرای مــا نــجوا نـمیکـرد
کــه فــردا بهتر از امــروز خواهد بــود
بـــراستی کدامیک از ما جرات میکردیم
فــقط بــرای امروز زندگی کـنیم...؟؟؟



مــــو هایم را


آنقـــــدر کوتـــاه میکنـــم


تــا خاطـــــره انگشتــــانتـــ را از یـــاد ببرنـــــد . . .


خستـــــــــــــــه ام 

مثــــلِ درختِ سروی کــــه ســــال ها

در برابـــــرِ طوفــــــــــان ایستــــاد

و روزی کـــه به نسیـمــــ دل داد 

شکستــــــــ...!




فکر میکردم تو همدردی!

ولی نه!

تو هم دردی..



گریه" تر "میکنه


باید مهربان "تر" میشدی
گناه نامهربانیت به گردن گریه نینداز



آب نریختـــــم که برگردی

آب ریختـــــم تـــا پاک شود

هر چه رد پای توست …..از زنـــدگی ام…!


غمگین ترین جای خاطره
اونجاییکه کم کم احساس میکنی
چهره َش هم داره از یادت میره
..


نشسته ام….


_ کجا؟


کنار همان چاهی که تو برایم کندی….


عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !!



ایـن تــو نیستی که مرا از یـاد برده ای

ایـن منـــم که به یـادم اجـازه نمی دهم

حتـــی از نزدیکی ذهـن تــو عبور کند

صحبـــت از فـرامـوشی نیســــت ....

صحبــــت از لیـاقـــت اســـت !!!





گفتی محبت کن برو...

باشد
(خداحافظ )


ولی


رفتم که تو باور کنی


دارم محبت می کنم



نمی دانم چه رابطه ایست بین نبودنت با رنگ ها...

دلتنگ تو که می شوم

زندگی ام سیاه می شود انگار......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد