دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

اس ام اس جدید تنهایی شهریور 91

همیشه نمی توان زد به بیخیالی و گفت:تنها آمده ام …. تنها می روم !یه وقتاییحتی برای ساعتی یا دقیقه ایکم می آوریدل وامانده ات یک نفر را می خواهد !اه لعنتی دوست داشتنی…نه میتونی بگذری… نه میتونی…..

.

از آنسوی تنهاییاز آنسوی بغضاز آنسوی بارانکسی صدایم میکند؛تو بگو … بروم یا بمانم؟!...دلم می خواست با هم دیگه تنهائی رو قال بذاریمدل بکنیم از این قفس، برای هم بال بذاریمسر بذاریم رو دوش هم ، برای هم گریه کنیمبا همه مهربون باشیم ، برای هم گریه کنیم...وقتی به تو فکر می کنمجاده می آید…وقتی در جاده می روم تو همراهم نیستی…

تو و جاده در تنهایی من همدستید…

دلم کار درست است
خودم بافتمش…
تارش را از سکوت
پودش را از تنهایی….
همین است که خریدار ندارد…
.
.
.
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه “تنهایی” ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
.
.
.
چه کسی می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟
چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟
پیله ات را بگشا تو به اندازه ی یک پروانه زیبایی
.
.
.
نـتــرس از هجــوم حـضـــورم ..
چــــیزی جــز تَـنهــایـے مُـطلـَــق با من نیـــست…
.
.
.
جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره…
مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی…
.
.
.
تنهــایی یعنی
بیــن آدمــایی بـاشی که میگن دوستت دارن
ولــــــی
کــنار دلتنگیات نیـــــستن!!
.
.
.
تنهایی زمانی است که کسی را از دست می دهی؛
اما یگانگی زمانیست که خودت را در می یابی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد