دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

پیامک ویژه ماه مبارک رمضان 93

اس ام اس اشعار ماه رمضان

رمضان چشمه عطای خدا

ماه عفو و گذشت و غفران است

رمضان رهنما و راه گشا

بهر گم گشتگان حیران است

رمضان خیر و برکت را به تو عزیز تبریک عرض می نمایم

اس ام اس ماه خیر و برکت و میهمانی خداوند متعال

آمدیم از سفر دور و دراز رمضان

پی نبردیم به زیبایی راز رمضان

هر چه جان بود سپردیم به آواز خدا

هر چه دل بود شکستیم به ساز رمضان

ماه مبارک رمضان را تبریک نموده و آرزوی پیروز و موفقیت برا شما داریم  

اس ام اس ماه رمضان تیر 93

باز امشب حق صدایت کرده است

وارد مهمان سرایت کرده است

با همه نقصى که در من بوده است

باز هم او دعوتم بنموده است

ماه رمضان مبارک باد تبریک عرض میکنم

پیامک زیبا در مورد ماه مبارک رمضان

عازم یک سفرم من

سفری دور به جایی اما نزدیک

سفری از خود من تا به خودم

مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست …

ماه مبارک رمضان بر شما مبارک باد …

اس ام اس شعر تبریک ماه رمضان کریم

در خلوت شب ز حق صدا می آید

از عطر سحر بوی خدا می آید

با گوش دگر شنو به غوغای سکوت

کز مرغ شب ، آواز دعا می آید

با عرض ادب ماه زیبای رمضان بر شما و خانواده گرامی تبریک عرض می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد