دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

اس ام اس و جوک جدید تیر 93

ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﯽ ﻧﻪ، ﻫﻤﯿﻦ 4 ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ ﺧﻮﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻤﺎ !
28 ﺳﺎﻟﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮ :|
.
.
خان داداش ﻣﻮﻗﻊ ﻏﺬﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ pou 

W15W15

گفت و گوی دو دختر که امروز تو تاکسی شاهدش بودم :- میگم نرگس فرق سرچ با دانلود چیه؟؟+ فرق خاصی نداره سرچ انگلیسیه ولی دانلود آمریکاییه :|- خوب معنی دوتاشون چی میشه؟؟+ فکر کنم همون اینترنت خودمون باشه- وای نرگس تو مخ کامپیوتری....

W15W15

دختره یه دستشو لاک آبی پررنگ زده، یکی رو اصلن لاک نزده!!
میپرسم جدیده؟
میگه ...
.
.
.
نه!!
با این دست کارت دانشجوییم رو میدم دست حراست 


W15W15

یکی از تفریحات سالم دخترا اینه که ...
.

.
هرروز میان تو پروفایل من و به
عکسم خیره میشنو این شعرو زمزمه میکنن :
کاشکی میونه عاشقا تاج سرم تو باشی
دلم میخواد ای خوشگله دوست پسرم تو باشی   دقت کردین این دخترایی که تو خیابون با دوست پسرشون هستن

.

.با چه افتخار و غروری به دخترای تنها نگاه میکنن
انگار نهنگ شکار کردن 


W15W15

قیافه یارو یه جوریه که مگسم روش نمیشینه
اونوقت اسم بلوتوثش رو گذاشته : “دزد دلها”! 


W15W15

فـیـلـم مـیـسـازن ...
دختره مشکل داره داداشش ایدز داره باباشم معتاده...
بعد اسمشو میزارن شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
شاید برا عمت اتفاق بیفته !!!!والااآاا 


W15W15

مورد داشتیم واسش خواستگار اومده
با خواستگارش عکس انداخته گذاشته فیسبوک
بالاش نوشته :
.
.
.
.
یه روزِ خوب با یه خواستگارِ خوب!

W15W15


مورد داشتیم

ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻳﻠﻴﺸﻴﻦ ﺯﺩﻩ ...

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺯﻳﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﻮ ﺁﺑﺠﯽ .
W15W15

دخترا یه عکس با موبایل از حموم در اومده میزارن هزارتا لایک ششصدتا کامنت وای چه جذاب،بعد من از آبشار شیرجه زدم پایین یه کامنت دارم نوشته اسکول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد