دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

بیوگرافی حنانه شهنشاهی

بیوگرافی حنانه شهنشاهی از زبان خودش:

حنانه شهشهانی هستم،متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ در رشته موسیقی(آهنگ سازی) تحصیل کردم و ویالن ساز تخصصی ام است.

اولین بار در ۴ سالگی در سریال”شلیک نهایی”بازی کردم و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاهپور غریب داشتم همچنین در تعدادی از کارهای مادرم هم حضور داشتم.بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفتم و در سن ۱۶ سالگی برگشتم به ایران و اولین کارم بعد از بازگشت فیلم سینمایی “زاگرس”بود و بعد از این فیلم در تله فیلم”بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور بازی کردم.بعد از این تله فیلم در “یک مشت پرعقاب”،میم مثل مادر”،”کلاه پهلوی”،”ترانه مادری”،”مثل هیچ کس”بازی کردم و آخرین کارم هم یک کار سینمایی به نام “حرفه ای ها”است به کارگردانی پوران درخشنده که امسال راهی جشنواره خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد