دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

اس ام اس دلتنگی فروردین ۹۱

تو زندگی به هیچ چیز زیاد اعتماد نکن حتی سایه ات ، که جاهای تاریک تنهات می ذاره…
.

.

.

اس ام اس تنهایی فروردین ۹۱

گاهی آدمهای تنها؛خیلی خوش شانس هستند، چون کسی را ندارند تا از دست بدهند .. !!!

.

.

.

اس ام اس غم انگیز

میگویند شکستنی رفع بلاست ، ای دل تحمل کن شاید حکمتی است

.

.

.

اس ام اس زیبا

باز باران !
اما این بار بی ترانه.
گریه های بی بهانه.
میخورد بر سقف قلبم.
یادم آید روی ماهت.
باورت شاید نباشد.
که دلم تنگ است برایت…

این روزها برای تنها شدن، کافیست صــــــــــــــــادق باشی..
.

.

.

زطرف اونی که تنهاست تنها اومده تنها میره تنهاش میزارن
تنها نمیزاره تنها یه آرزو داره اونم اینه که تو تنهاش نذاری…

.

.

.

دگر تـــــــنها نیستم!!!
مدتی ست با تـــــو
در خودم…
زندگی میکنم…

.

.

.

در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما
همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..

.

.

.

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”

.

.

.

من آن مجنون تنهای غریبم / که از سهم دودستت بی نصیبم

به دل گفتم که روزی خواهی امد / ولی دل میداند اورا می فریبم

.

.

.

باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب…

.

.

.

قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست

وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست

.

.

.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

.

.

.

هر قدم از تو دور بشم ، یه قطره اشک رو گونمه…
اونقدر از تو دور بشم ، که دنیا رو آب ببره

.

.

.

\”دل\” این کلمه ساده گاهی به اندازه یک دنیا برایت تنگ میشود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد