دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

چگونه سیگار را ترک کنیم؟؟ حتما بخوانید !!

ترک سیگار از ترک مواد مخدر سنتی هم سخت تر است. اما کارشناس مواد غذایی توصیه هایی برای ترک سیگار دارد.

به گفته او کشمش، انجیر خشک و بادام تمایل به سیگار را کم کرده، در نتیجه ترک سیگار را راحت تر می کند. زارع به پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفته است: ”سیگاری ها کشمش ، انجیر خشک و بادام بخورند. این مواد غذایی به راحتی قلیایی بودن بدن را افزایش می دهند، بنابراین تمایل به سیگار را کم کرده، در نتیجه ترک سیگار را راحت تر خواهند کرد. ”

او همچنین گفت: “سیگاری ها اگر از آدامس های حاوی نیکوتین که مخصوص ترک سیگار است، استفاده می کنند، مواد اسیدی را (موادی که محیط بدن را اسیدی می کند) مصرف نکنند، زیرا خاصیت خنثی کننده خواهند داشت. مواد اسیدی شامل: انواع نوشابه ( کوکاکولا، قهوه، آبمیوه و ماءالشعیر )، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ، بادام زمینی، حبوبات است. حداقل ۱۵ دقیقه قبل از مصرف این آدامس ها، از خوردن مواد اسیدی خودداری شود.”

زارع با اشاره به مصرف سبزی های برگ سبز تیره در سیگار ی ها گفت: “سبزی های برگ سبز تیره از مهم ترین و مناسب ترین منابع تغذیه ای برای جلوگیری از سرطان به شمار می آیند بنابراین از خوردن برگ های سبز تیره مانند کاهو به دلیل خشن بودن، صرف نظر نکنید، زیرا حاوی مواد مغذی بی شماری نسبت به برگ های سبز روشن هستند.”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد