دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

ماجرای اوباما و دوست دخترهایش + عکس آنها

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کتاب جدیدی با عنوان «داستان باراک اوباما» نوشته دیوید مارانیس در آمریکا منتشر شده است.

به گزاش فارس به نقل از نیویورک تایمز؛ مرانیس که یکی از گزارشگران مطرح در آمریکا است و در این کتاب با استفاده از گزارش‌ها و مصاحبه‌های فراوانی که اوباما پیش و پس از ورود به کاخ سفید انجام داده به نوشتن این کتاب اقدام کرده است.

در این کتاب عکس‌هایی از دوران جوانی اوباما در زمان تحصیل در آمریکا قرار داده شده و یکی از این عکس‌ها اوباما را در کنار یکی از دوست دخترهایش نشان می‌دهد.

این اولین کتابی نیست که در آمریکا در مورد اوباما منتشر می‌شود. ماه گذشته نیز یکی از گزارش نویسان نیویورک تایمز کتابی در مورد اوباما نوشته بود که با بی‌توجهی رسانه‌های آمریکایی مواجه شد و حتی از سوی آنها بایکوت خبری نیز شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

وای خدای من اوباما رو نگاه چقدر زشته

میلاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://parsbox.rzb.ir

با عرض سلام خدمت شما مدیر وبسایت4sargarmi.از مطالبی که توی وبسایتتون قرار دادید واقعا ممنونم.من یه لینکباکس طراحی کردم که باعث افزایش ناگهانی بازدید وبلاگ شما میشه چون هر لینکی که شما ارسال میکنید توی بیش از 100 وبلاگ و وبساید دیگه به نمایش گذاشته میشه،فقط کافیه که شما به آدرس لینکباکس یعنی www.parsbox.rzb.ir بیاید و کد لینکباکس رو کپی کنید و اون رو توی وبلاگتون قرار بدید.کد لینکباکس در پایین صفحه درون یک جعبه قرار داده شده که اگه تمایل داشتید میتونید اون رو کپی کنید و توی وبلاگتون قرار بدید و سپس روزانه لینک های خودتون رو برای ما ارسال کنید تا اون رو در لینکباکس به نمایش بزاریم.
www.parsbox.rzb.ir

آدرس ارسال لینک:www.parsbox.rzb.ir/send_link

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد