دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

پیامک های جدید و با مزه پـ نه پـ تیرماه 1391

جوک های پــ نه پــ خیلی وقته مد شده حتما برای دوستانتون پیامک کنید حتما خوش حال میشن.

به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم ؛ میگه از تو اینترنت ؟

میگم پ نه پ از تو کانال کولر ، اتفاقا پهنای باندشم زیاده قطعی هم نداره !!!
.
.
.
به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟
میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !

.

.

.

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید !!!!!!!

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پ نه پ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !
.
.
.
بچه تازه به دنیا اومده و از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده ، فامیلمون اومده میگه آخی خوابه ؟؟؟
میگم پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ ! دکترا گفتن ۷ – ۸ ساعت اول خوب بزارین شارژ بشه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمیکنه !
.
.
.
با دوستم رفتیم دکتر جهت عمل بینی ، دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی ؟
پَ نَ پَ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازیم !
.
.
.
رفتم جواب آزمایش زنمو بگیرم ، طرف برگشته میگه مبارکه ! میگم پدر شدم ؟ میگه پَ نَ پَ مادر شدی خودت خبر نداری !
.
.
.ماشینه تا شیشه جمع شده ، یه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدن ، یارو داره رد میشه میگه مرده ؟ گفتم پَ نَ پَ تصادف خستش کرده خوابیده !
.
.
.
مریض اورزانسی بردیم بیمارستان ، به دکتر میگم دستم به دامنت به مریض ما هم رسیدگی کنید ! میگه حالش خیلی بده ؟؟؟ میگم : پَ نَ پَ حالش خیلی خوبه ، مشکل خاصی نداره فقط قلبش نمیزنه !
.
.
.
یارو داره میمیره بچه هاشو جمع کرده دور خودش ! یکی از فامیلا میگه داره وصیت میکنه ؟ گفتم : پَ نَ پَ میخواد دسته بیل بده بشکونن و بعد یاد اون جک بیفتن و هرهر بخندن !
.
.
.نونوایی ته صف وایسادم ، اومده میگه شما نفر آخری ؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ من نفر ماقبل وسطم !.
.
.
دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم ، بابام میگه : سوختی ؟
میگم : پ نه پ رفتم مرحله بعد !!!
.
.
.بعد از یک ساعت رانندگی رسیدیم دانشگاه رفتیم نهار خوردیم به دوستم میگم پاشو بریم . میگه بریم سر کلاس ؟
پـَـــ نــه پـَـــ  هوس نهار دانشگاهو کرده بوذم حالا بیا بریم خونه

.

.

.

نگ آخر شده میخوایم بریم خونه ، پسره به معلم میگه : آقا کتابا رو جمع کنیم؟ من میگم پ ن پ پهنش کنید…

.

.

.

.

سرمو کچل کردم میخوام برم خدمت دوستم دیده میگه میخوای بری خدمت ؟
پ ن پ سرم شپش داشت عمدا کچل کردم تا از دست شپش ها راحت بشم!
.

.

.

.



کلاغ اولی :غار

کلاغ دومی:غار؟؟؟؟
کلاغ اولی : په نه په هتل پنج ستاره !!!

.

.

.

مزن بر سر ناتوان دست زور…پ نه پ! بزن سنگ بر سرش از راه دور!!!

.

.

.

داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد