دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

دانلود فیلم سینمایی | سریال | انیمیشن | فروشگاه اینترنتی

علمی خبری و آموزش و ترفند و سرگرمی و فروشگاه اینترنتی

نیما شاهرخ شاهی دست ماه چهره خلیلی را شکست !!! + عکس

ماه چهره خلیلی درباره حادثه‌ ای که در فیلم سینمایی شبکه آخرین ساخته مرحوم ایرج قادری برایش رخ داده، می‌گوید: در صحنه‌ای از این فیلم قرار بود نیما شاهرخ شاهی وارد شود و مرا با یک چراغ قوه معدن بزند. او برای اجرای این صحنه تمرین زیادی کرد اما هر بار در زمان مناسب این کار را انجام نمی‌داد و من مدام مواظب بودم مبادا چراغ قوه به آن سنگینی توی سرم بخورد، چرا که سنگینی چراغ قوه کافی بود تا بلایی سرم بیاید.


آخرین بار که در حال ضبط هم بودیم او دستش را بالا برده بود و من احساس کردم هر آن ممکن است چراغ قوه به سرم بخورد این شد که دستم را بالا بردم و او محکم روی دستم کوبید! با این اتفاق همه شوکه و ناراحت شدند و من را هم که دستم شکسته بود به بیمارستان بردند.

آنجا دستم را گچ گرفتند و بعد از آن تا یک ماه فیلمبرداری طوری انجام می‌شد که دست آسیب دیده من توی کادر نباشد.

جالب تر اینست صحنه در فیلم هم مورد استفاده قرار گرفت و صحنه‌ای که در آن می‌بینید کاملا واقعی است و منجر به شکستن دست من شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد